Stämningshöjare

Före- och efterbilder på intimkirurgi är helt klart underskattade i uppmuntringssyfte insåg jag igår kväll efter att ha sett Plastikturisterna. Jag kunde givetvis inte hålla mig utan var tvungen att googla "Labiaplastry", och det visade sig vara kanske det bästa jag gjort på hela dagen.

Vilka bilder! Det är helt otroligt hur folk kan se ut där nere. It may sound retarded men jag kunde inte hålla mig för garv. Egentligen inte åt hur folk ser ut, utan hur det kunde bli som det blev där nere liksom. (Till mitt försvar skedde detta vid 05:30 i morse. Till mitt försvar #2 så är jag dum i huvet.)

Feel free 2 try it urself. Klicka på "Before & After Photos - Dr ..." Awesome stuff!




Jag vet att det är lågt att garva åt sånt här, men kom igen, bilderna är asroliga och jag är ett svin.

Till bloggens startsida


Kommentarer
Postat av: Fanny

hahaha fy faaaaan jag va ju tvungen att google jag med nu ju! :D

Postat av: Myaraq - den där lilla svenskimån

VAD I HELVETE?!?!?!??!



Hahahahahahahahahhahaahah

2011-04-15 @ 18:20:35
URL: http://myaraq.blogg.se/
Postat av: Sarah

Roliga? Jag blev fan äcklad :S

2011-04-16 @ 22:39:17
URL: http://tmk.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vett jag om dom steker "slamsorna" som blir över och äter det som kebab?

2011-04-17 @ 11:28:15
Postat av: Lancia

Men tack, din jävel. Jag som precis hade insett att jag aldrig mer kan äta stekt lövbiff. Trodde kebaben var safe :(

2011-04-17 @ 15:18:18
URL: http://lancia.blogg.se/
Postat av: Anonym

Mohahaha ;P Den bjuder jag på när du lägger upp det på din blogg ^^

2011-04-17 @ 17:45:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Min profilbild