CPL är igång!

Turneringen har börjat och jag har haft fullt upp med bilder idag med. Fast idag är det ungefär 100000 gånger fler bilder än vad som fanns att hålla på med igår. Lag och spelare skall fotas, muuhu.

Alla svenska lagen har vunnit sina grupper och är vidare till gruppspel två som börjar imorgon. Skall bli kul att se hur det går för dem. Just nu sitter RobbaN, SpawN och Walle här och apar sig. Ja, fanboys, det ÄR sant. Jag träffar massa pr0gamers här!!! ;)

Det är varmt idag med, men blåser, precis som igår. När det blir för kallt här nere går man upp och värmer sig ute i solen. När man tinat upp är det bara att knalla ner igen och fortsätta jobba.

NU VILL JAG HA MAAAAT!

Till bloggens startsida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Min profilbild