Framme i Dallas!

Så sitter man här i ett tokvarmt Dallas o bara njuter. Det är runt 25 grader ute, men det blåser endel så det känner något svalare.

Nere på CPL-området är det dock betydligt kallare. Sitter i en hoodie och fryser. Skulle behöva vantar, tappar fingrarna snart.

Hotellrummen är härliga. (Det finns badkar!!!! :D) Det är 2 enkelsängar i varje rum (i de 2 rum som vi har iallafall), och varje säng är 120 bred, och säkert lika hög. Det är nästan så det är ett helt projekt att ta sig upp, haha! Jag delar rum med damp-Fredric, men snart bor jag nog själv för jag kommer med all säkerhet mörda honom.

Idag kommer det inte vara någon gaming, utan endast registrering och grupplottning. Ja. CPL kör gruppspel i år och inte brackets. Två gruppspel tillomed!

Nu ska jag jobba vidare med bilderna jag håller på ocg laddar in och redigerar.

Pusshej.

Till bloggens startsida


Kommentarer
Postat av: Daniel "SteniS" Stenberg

dallassallad

Postat av: Älin

parissirap

Vi tänker på dig Lancy-pancy :)

2006-12-18 @ 18:13:29
URL: http://ariez.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Min profilbild