Tjejsnack v 47,48 & 49

Har missat 3 veckors tjejsnack nu bara för jag varit lat. Tar igen dessa veckor i ett och samma inlägg. Tjarå.

Vecka 47
Barndom

Hur såg du ut när du var liten? (Lägg gärna in foto)
Jag va tamefan skitsöt! Har ögoninflammation på bilden dock. :(

Vad var din favorit lek/leksak?
Måste varit alla mina barbiehästar.

Vem var din/dina bästa kompis/kompisar?
Malou, Emelie & Maria

Berätta om nåt speciellt barndomsbus eller barndomsminne du gjorde som liten!
Gjorde så djävulskt mycket, jag var riktigt hemsk som liten.  Sno ketchup på Mc Donalds o kleta precis överallt där det är meningen att folk ska sätta sina händer var rätt populärt, likaså att från en bro över en större väg kasta ner saker på bilarna.

 Hur mycket vägde du och hur lång var du när du föddes?
Uhm, minns ej. Orkar inte fråga mamma heller. Men typ, normalstor.



Vecka 48
Djur
Har du några husdjur?
Japp, just nu bara en Zimba dock. (@ pic)

Vad har du haft för husdjur?
Kanin, möss, hamster, marsvin, nymfparakit, häst

Vad hette ditt första husdjur?
Zkutti
, det var kaninen det.

Vad har du alltid velat ha för djur?
Giraff! :D

Om du fick vara ett djur i ditt nästa liv, vad skulle du då vara?
Nåt läskigt djur så man kan skrämma skiten ur folk. Typ orm, spindel eller skorpion kanske.



Vecka 49

Inredning
Hur skulle du beskriva din inredningsstil? (Lägg gärna in en bild från ditt hem)
Stökig, förvirrad och oplanerad. Tro mig, ni vill inte se någon bild på misären jag lever i.

 

Hur mycket pengar spenderar du varje månad på inredningsdetaljer?
Väldigt lite eftersom jag redan har på tok för mycket saker som bara skräpar eller slängs ner i någon låda.


Ditt bästa inredningstips?

None.


Vilken är den värsta inredningstabben du gjort?

Jag vet inte. Ska sanningen fram så bryr jag mig inte så jättemycket om inredning.


Vad vill du helst ha till ditt hem just nu?
Huh, som sagt, just inredning skiter jag i. Pengar är dock aldrig fel.


Mer tjejsnack här:
http://tjejsnack.missbeccis.se/

Till bloggens startsida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Min profilbild