Idol-besatt? Jag?

Gjorde just ett Idoltest som jag hittade länk till via flamingons härliga i Idol-blogg. Fick 20/21 rätt, men enligt facit hade jag alla rätt, WTF?! (Fler som haft problem med detta, man kan tydligen inte få 21!) Följande kommentar fanns att läsa då resultatet redovisades:

"Herregud! Du kan knappast ha missat ett enda Idol-avsnitt de senaste två åren. Kanske känner du någon i Idol, har ställt upp själv eller är tokkär i Peter Swartling. För så här stort Idol-intresse är inte hälsosamt!"

Vafan, frågorna va ju inte ens svåra? :P
Testet finner ni här.

När vi ändå är inne på ämnet Idol, så var det ju Felicia som fick lämna i fredags. Synd. Dels för hon är sååå mycket bättre än Johan, och sen för att det behövs en tjej i tävlingen. (Nej ja e ingen multifeminist med håriga ben och armhålor. Eller benen är väl snåhåriga ibland när man är lat, men armhålorna håller jag noga välrakade). Men Markus kommer iallafall till final, och förhoppningsvis Erik om de lyckas göra sig av med den där Jens-wannabe-Johan, (dvs. hålla på att åka ut hela tiden, men ändå lyckas klamra sig fast gång på gång).

Alltså denna Erik, vad han har utvecklats. Och han har ju blivit så söt, det kom jag på när jag såg hans första framträdande i fredagens program. "If I Used to Love You" - han log tamejfan igenom hela låten. Men nej, han är fortfarande inte Snygg-Erik, men kanske Söt-Erik. :)

Till bloggens startsida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Min profilbild