multinajs

Jobba i 2 veckor, som går ut på att spela dataspel. Sjukt, kul och bra. Dessutom blir jag några tusenlappar rikare. Unbelivable. Fett jävla asnajs. Efter det blir det ett mindre roligt jobb att arbeta med, men desto mer käsh.
--

Något mer som är asnajs är att jag bytt till vinderdäck på bilen idag. Nu är det gjort och jag slipper tänka på det i höst/vinter. Har även lagat blinkersen som något litet luder trashade för mig en natt. Ska man ge sig på och paja bil-strålkastare kan man väl förfan se till och göra det ordetnligt iallafall?! Ha sönder rubbet för fanken. Nästan så man blir lite upprörd.
--

Dagens asnajs #3 är att jag äntligen hittat mina älskade, och fram tills för 1,5 år sedan trogna följeslagare. Roskilde-örhängena är återfunna. \o\  \o/  /o/ (<--Vi gör vågen ey!)
Jag lovar att jag aldrig ska göra om samma misstag som jag gjorde då, jag ska aldrig se åt ett annat örhänge igen. Ni är oersättliga! Det som var så jävla ruttet med detta var dock att de hela tiden fans rakt framför ansiktet på mig typ. Men det är väl så..letar man efter något så hittar man det inte. Slutar man leta så vips.

Till bloggens startsida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Min profilbild