Finfina spenar!

Linda Isacson är en rolig prick, man blir alltid glad av att se henne i När & Fjärran. Hon är så positivt inställd till att, vill testa och smaka, jag skulle aldrig våga. I kvällens avsnitt var hon i Mongoliet, hos en familj bjöds hon på lite dittan och dattan, bland annat hästmjölk som hängt i en hink uppe vid taket i, jag minns inte hur länge, tills det torkat. Tokan smakade på det, jag skulle aldrig vågat. Sen smakade hon på nåt annat suspekt som hon beskrev som "det här smakar ungefär som häst luktar". Sen mjölkade hon häst oxå, det är sött. Hästspenar är så söta. Jag gillar hästspenar. <3
-

Försov mig idag när jag skulle in till stan, jäklarns! Vaknade 17, skulle gått upp absolut senast 14. En som försov sig desto mer var dock Thom, han vaknade typ nyss, men han hade som mål att gå upp senast 18.
-

22:37:21 ‹cZar|brankan› hilol
22:37:23 ‹cZar|brankan› gomorrn
22:37:34 ‹Lancia› hi
22:38:00 ‹cZar|brankan› liten miss i planeringen ^^

Till bloggens startsida


Kommentarer
Postat av: Daniel

hej! hästmjölk till kaffet? ;P

2006-10-31 @ 11:13:10
Postat av: Anonym

Bröstmjölk i kaffet !. Dags att du fyller på mina förråd lancia !

2006-10-31 @ 17:57:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Min profilbild