Yesterday.

Herre jesus vad trött, sliten och trasig jag är idag. Förrutom detta är jag dessutom hungrig och det är allades för varmt här. Ska trots alla dessa negativt påverkande faktorer försöka sammanfatta gårdagen, någorlunda iaf.

Som bekant så var det Roccat-party i förrgår från vilken vi kom hem efter tre någong gång. Givetvis var det ju upp med tuppen nästa morgon, klockan 7 för att vara exakt, något som gjorde ont i hela både min kropp och själ. Men man måste ju offra sig för laget när NGL och ENC skall covras. Aiiight?

Väl på plats på GamesConvention hände inte speciellt mycket. Jag fotograferade och, ja det var väl det. Fnatic vann finalen mot SK i NGL och $20 000 , och i ENC fick Norge smisk utav Tyskland. (Finalen i ENC spelas för närvarande mellan Polen och Tyskland.)

Kort efter finalen i NGL var det dags för E-sports Awards. Vi fick, som nominerade till priset för "Bästa Coverage" Givetvis vann vi inte priset då¨omröstningen hölls på en tysk site. En tysk site vann därför också priset. Im soooo surprised!!! Neo vann priser för allt....typ, och min gamle skolkamrat toxic vann även han ett pris, som bästa FPS Duell-spelare, (Nu har Polen vunnit finalen mot Tyskland med siffrorna 16-5). GO NEO! GO LUQ! :D

Efter awardsen vat det party med open bar. Detta är kanske inte det bästa man kan ha när filaner väntar nästa dag för landslagen, men "what the hell" tä nkte antagligen spelarna och söp sig tokfulla. cArn var rövfull rent ut sagt, och av någon anledning tyckte han att de va askul att klämma alla tjejer på röven. f0rest hade lyckats få tag på en kamera och gav igen för allt mitt fotograferande av honom för kung och fosterland.

Nu stänger de typ ner här, skriver mer sen.

Till bloggens startsida


Kommentarer
Postat av: Philip

Klockrent

2007-08-26 @ 21:22:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Min profilbild