Årets..

Årets upptäckt: Är en gammal upptäckt egentligen; Folk är idioter
Årets misstag: vänskapen med patrick
Årets ord: analdusch / flytning
Årets mest omtalade: Skitregeringen
Årets fest: Duddes avskedsfest
Årets underbara: Morten
Årets hetaste: Den där jävla plattan de har den färdiggrillade kyckligen på i mataffärer
Årets rumpa: Zimbas (ev. även Jittes på DH)
Årets tjatigaste: Pappa, nallen
Årets lamaste person: b00bie
Årets bästa händelser: Ranchen, CPL Dallas, Kalmar, PM-kvalet med FirstAid
Årets julklapp: Soda Stream
Årets mest prisvärda ”sak”: "sak"?
Årets match: Min första footievinst! :D
Årets hårfärg: måste vara den jag styrde i höstas
Årets svikare: stenis^^ + typ alla andra i hela världen också *host*nyårsafton*host* :D
Årets testa-inte-på-sak: Stimorol Citrus Rush, fyfan vad vidriga
Årets pain-in-the-ass:  De som bör veta, dem vet ^^ (Och dom e fan inte många, haha!)
Årets sämsta förlorare: Grabbarna jag spöade i poker :D
Årets par: Vilda och borsten. (ev. zax & milfen)
Årets cat-fight: Feminga Gaming vs GE-f. Synd att GE-f äger så hårt bara
Årets folk-jag-klarar-mej-utan: Ett antal i wc.ge :)
Årets jag-tror-jag-vet-mer-än-vad-jag-egentligen-gör: Sky!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Årets skåning: Patrik
Årets klantigaste: pappa
Årets idiot: patrick
Årets besvikelse: Nyår!
Årets bästa låt: Oj, många. Den sista favvon 2006 var iaf Beyonce - Irreplaceable
Årets alkis: Jitte
Årets bild: den på zax håriga kön med godiskalsongerna
Årets wtf?: stefan
Årets poet: Shayan
Årets mest spelade låt: Äckliga boten anna @ radio, på datorn vet jag faktiskt inte. Jurass finish first?
Årets bil: Hyndan
Årets parfym: Ralph Lauren
Årets dialekt: Karlskrona-dialekt
Årets jag-har-faktist-bara-en-tröja-i-min-garderob: popville!
Årets bästa resa: Dallas, USA!
Årets nyårslöfte: Måste vara det jag hittade på warpdrive eftersom jag inte har nåt eget: "<@p4radox> nu ska jag ut och köpa cigg, det här nyårslöftet håller inte"
Årets bloggare: Fia, men fan så mycket meningslöst skit hon skriver
Årets människa-jag-är-glad-jag-träffade-detta-året: Thom, Patrik, Kim, Rikko, Mange, Dudde
Årets vilse: nallen
Årets bästa köp: min skärm
Årets vinst: Pokervinsten över Steel Series & 4 kings i Dallas
Årets pizzeria: Gu va gott!
Årets mest-meningslösa-dag: De flesta har väl över lag varit rätt meningslösa
Årets snabbmat: Pizza med vitlökssås
Årets hej!-jag-har-världens-sämsta-immunförsvar: Frida i stallet
Årets dator: Ja intefan är det den lilla svarta fb-lappien iallafall
Årets trend: Discreet-fenomenet
Årets vart-har-ni-tagit-vägen?: smullan (hittade henne på DH <3), supersork, Wax
Årets smak: Lemon Curd
Årets istheshit: GE Female
Årets comeback: Jag! (@CSLOL)
Årets fragbitetråd: Hur du skiter på mest ekonomiska sätt & Hur hånglar man?
Årets achievement: Lanc till fb + fnatic @ CPL Winter. Påsen jag snyltade till mig på Macys är en rätt het kandidat också.
Årets skivor: Lälz, vem köper skivor?
Årets mening: Fanns ingen mening med det jävla året
Årets citat: "Skiter jag på arbetstid får jag betalt för att skita. Ska börja göra det 2ggr / dag :)" - Emil
Årets wow: Mina jäkla frags! :D
Årets looser: Nerdinnen! ALLTID LOOOOOSER! <3
Årets film: Pingvinresan
Årets hemsida: fragbite såklart
Årets spel: Footie!
Årets person som glor: Randomfolk @ buss, tåg, stan mm.
Årets hund:  Lucky!!!!!!!!! :DDDDDDD


Passar på att påpeka att det inte är jag saom ställt samma "frågorna" på listan för att kunna jävlas med folk genom att utnämna dem till div. saker. Listan kommer direkt från Linda. Tack! :)

Till bloggens startsida


Kommentarer
Postat av: Stefanfanfan

Alla som blev ledsna/besvikna av kommentarerna ovan kan glädjas av att herr Stefanfanfans meddelande:

Ni är jättebästast på alla sätt och vis och är förmodligen så pass stora (nej, inte bokstavligen) att ni inte behöver kasta skit på andra för att må bra själva. ♥

Spread the love - alt+3

2007-01-02 @ 14:47:45
Postat av: Morten

Årets underbara: Morten



AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAW :)))))))))))))))

♥♥♥

2007-01-02 @ 21:08:58
Postat av: Kim Rom

Årets vinst: Pokervinsten över Steel Series & 4 kings i Dallas

Noooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo!

Postat av: Lancia

Kim, haha! :D

2007-01-23 @ 17:23:38
URL: http://lancia.blogg.se
Postat av: Daniel Andersson

Men åh!
Klart du måste länka till prisjämförelse på analduschar, så alla dina läsare kan njuta av detta ord(/denna pryl/produkt)
http://www.lustfynd.se/sexleksaker/jamfor-priser/analdusch.4731.html
mvh
Daniel

2007-09-06 @ 22:27:08
URL: http://www.lustfynd.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Min profilbild