Hola!

Så satt man här på ett alldeles fantastiskt nice hotellrum i Bilbao i Spanien och vilade fötter och själ. Anledningen till att jag är här är givetvis tack vare Fragbite, för att täcka 1.6-turneringen som skall hållas i helgen. Nästan hela CS-eliten är här, eller ja, dom kommer imorgon. Våra snälla bossar, Tomas och Filip, har gjort det till en vana att bjussa på turistdagar, så därför är jag här redan idag.

Idag har jag och Oscar knallat runt i "gamla stan", där finns enligt giuden jag läste den bästa shoppingen med de annorlunda och spännande affärerna. I de nyare delarna av stan ska det tydligen inte vara lika cosy, så vi åkte helt enkelt till gamla stan då vi hade rätt många timmar att slå ihjäl efter ankomst.

Är dock snuskigt trött och kommer att krypa ner i sängen för att sova alldeles snart, men först ska jag bada. Hotell med badkar gör mig happy, antagligen eftersom vi inte har badkar hemma och jag älskar att bada. Så, bada och ladda inför morgondagen blir det.

Pusshej!


Oioi, just det. det är gratis wifi på hotellet, så jag kommer va online 24-7!!!! :)))

Till bloggens startsida


Kommentarer
Postat av: Elin

Lyxigt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Min profilbild