List-token i mig har vaknat igen!

1. Var hittade du den här listan?
I en persons blogg.

2. Var är dina föräldrar födda?
Ungern, fråga mig inte om städer för det kommer jag inte ihåg.

3. Vad är det senaste du installerade på datorn?
CoD 2 tror jag bestämt

4. Vilken är din favoritrestaurang?
Gu va Gott! :D

5. När badade du i en pool senast?
Snuskigt länge sedan, typ 10 år lr nåt...

6. Har du varit med i någon skolpjäs?
Jo flera stycken, gick i musikklass så vi gjorde en hel del musikaler osv

7. Hur många barn vill du ha?
Inga öht!

8. Vilken musikstil tycker du mest illa om?
Typ metal o sånt skräp

9. Har du bestämt dig för vad du ska rösta på i valet?
Känns som den här listan är lite out of date, men Mp ofc!

10. Vad har du för TV-kanaler?
1,2,4,6 och en massa andra skräpkanaler. Gief 5:an bitte!

11. Har du åkt moped någon gång?
Japp, men aldrig kört själv.

12. Har du busringt någon gång?
Ja, det är ju meningen med livet typ?!

13. Har du fått felparkeringsböter?
Never!

14. Har du hoppat/kan du tänka dig att hoppa bungy-jump eller fallskärm?
Nja, jag skulle antagligen skita ner mig när det väl kommer till kritan.

15. Vilken är den plats längst bort som du har besökt?
Dallas i Texas, Usa

16. Har du en egen trädgård?
Familjens ere väl.

17. Vilken är din favorit bland tecknade serier?
På eller tidningar? Family Guy och Pondus!

18. Kan du alla orden i nationalsången?
Nej den har ju typ 4875430758 verser...

19. Badkar eller duschkabin?
Badkar såklart, eftersom jag inte har något sådant. :(

20. Vilken är den bästa film du sett senaste månaden?
Har bara sett The number 23, måste väl bli den då även om man inte såg ett skit. Du vet va jag snackar om Morten :P

21. Favoritpizza?
Capricciosa, vitlökssås till är ett måste!

22. Chips eller popcorn?
Chips, men då måste han ha dip till.

23. Vilken färg på läppstift använder du?
Använder inte läppstift.

24. Har du rökt jordnötsskal någon gång?
Öh?

25. Har du någonsin varit med i en skönhetstävling?
Haha, nej.

26. Apelsin- eller äppeljuice?
Båda är nice.

27. Vem är den senaste som du åt ute med, vad åt ni?
Morten, Pizza. Jag skäms. :(

28. Favoritchoklad?
Kinderäggs-choklad.

29. När röstade du senast?
Igår, på pollen på TBH. ;)

30. När åt du en hemodlad tomat sist?
Var väl i Ungern för många år sedan hos nån släkting.

31. Har du vunnit en prispokal någon gång?
Japp, lite dåligt med sånt i det senaste bara. :P

32. Är du bra på matlagning?
Nae, men det handlar nog mest om att jag är lat.

33. Klarar du att tanka själv?
Jajjemen! Efter snart 4 år med körkort måste man väl nästan klara det.

34. Har du beställt något från något av de där shoppingprogrammen som går på reklamteve-kanalerna?
Nej men jag måste medge att jag varit sugen ibland. Ab King Pro, HALLÅ?!

35. Pepsi eller Coca Cola?
Spelar ingen roll.

36. Har du varit tvungen att använda uniform i något jobb?
Nope.

37. Vad var det senaste du handlade?
Mjölk, bröd, Rice Crispies och ost på Lindöhallen!

38. Har du kräkts offentligt?
Nej det tror jag inte.

39. Vill du helst bli mångmiljardär eller hitta den sanna kärleken?
Cashen bitte, kärleken har jag ju redan?!

40. Tror du på kärlek vid första ögonblicket?
Nej, men på mirkk!

41. Har du ringt något betalnummer?
Ja, sånnadär ring-in-till-TV-och-vinn-pengar grej har man ju testat.

42. Kan man vara vän med sitt ex?
Kan kan man väl, sen är det upp till var och en om man vill eller ej.

43. Vem var det du besökte på sjukhus senast?
Well, det var ett misslyckats besök, om det ens kan räknas. Det var några år sedan i Skövde då min dåvarande pojkväns klankamrat hade krashat med moppen och brutit lite ben här och där. Vi lyckades aldrig hitta honom på sjukhuset dock. ;C

44. Hade du mycket hår som liten bebis?
Jo jag föddes med rätt mycket hår på skallen.

45. Vad har du för meddelande på din telefon/mobilsvar?
Standartsvararen från Telenor, inget eget.

46. Vad har du i din väska?
Alla mina väskor är typ tömda just nu.

47. Någon favoritsak du gör innan du går och lägger dig?
Nja, kanske inte, men när jag redan är lagd är det en stor favorit att värma under täcket med hårtorken. Morten tycker det ser fett snuskigt ut när jag gör det, men han vet inte vad han missar!

48. Vad är du tacksam för idag?
Att Tomas äntligen fick tummen ut och bokade de där förbannade flygbiljetterna. ;)

Till bloggens startsida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Min profilbild