PITAYA

Idag var jag på ICA Maxi med mamma, där hittade vi en frukt som vi tyckte såg ball ut och köpte enbart därför. Den kostade trettio (jävla) riksdaler och hette nästan samma sak som min kära väninna Elins kompis, Mitaya. Trettiokronorsfrukten hette dock Pitaya.

Denne Mitaya som Elin polar med är för övrigt någon jag tror är hemlös, för enligt hennes blogg verkar han alltid hänga hemma hos dom. Undra hur han gjorde när E och Q var i USA, för känner jag dom två tokarna rätt så lånar de nog inte ut sina hemmanycklar för välgörenhet iaf, hur lovely dom än må vara.

Avslutar med tre små snuskigt roliga loggar som kom till för några dagar sedan. Förstår du inte det roliga i dom så är du antagligen dum i huvudet och är inte välkommen att vara min vän längre.



02:37:00 <@Lancia|fb> asså när du pissar i *******s port, kissar du på handtaget oxå?

02:37:32 <@brankan> mycket möjligt, är ofta rätt full så jag försöker täcka så mkt som möjligt

02:37:44 <@brankan> ritar smileys


LUq'ja says: http://eclectech.co.uk/b3ta/owlcat.jpg

LUq'ja says: u wont belive

LUq'ja says: .

LUq'ja says: i thought its real

LUq'ja says: but i loved her paws on that tree

LUq'ja says: maybe thats why


Wax says: haha kollar unfinisheds hemsida

Wax says: fint namn ninnzan har

Wax says: efternamn

Wax says: halvorsen

Wax says: det var ett halvorsen

Till bloggens startsida


Kommentarer
Postat av: Elin

Hahaha, du är så rolig att jag inte vet vart jag ska ta vägen riktigt ^_^
För 30 spänn ska frukten banne mig smaka bra!

Postat av: Q

Haha, underbart :)

2007-07-15 @ 13:44:36
URL: http://ariez.se/yume
Postat av: Anonym

Är du hemma nu Apa ?! du missade en superb festival, mihihihihihihihhiohahahahaa

2007-07-15 @ 14:41:20
Postat av: Ela

haha den där wax e för sön. Det är inte emil kanske?

2007-07-18 @ 01:09:01
Postat av: Wax

Emil? who dat? :D nej jag e Anders förstår du =)

2007-07-18 @ 16:20:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Min profilbild