Rättelse(!) och resa

Jag vill till att börja med be Mitya om ursäkt för min totalt askassa felstavning på han namn. Mitaya blev ju mer som frukten, jag ville verkligen att han skulle vara som den där frukten. :( (Frukten är snygg btw! Se länken!)

I övrigt så sticker jag till Spanien alldeles dyngsnart, men även här har jag varit sopig. Jag trodde ju att det är imorgon, som faktist nu eftersom klockan är så mycket är idag, som jag skulle packa mina väskor och fara iväg, men jäklar vad fel jag hade när jag insåg att det är på tisdag jag beger mig. I alla fall så ska jag få träffa Sarah vilket känns helt über då det var riktigt länge sedan sist + att nån brutta, som slaggade här i februari, ska få tillbaka sin jävla tröja hon glömde här, innan planet lyfter.

Orkar inte skriva nåt mer nu, men när jag vaknar igen så ska ni få se på nåt sjukt vuxet jag gjort! Stay tuned, HEHEHE!

Till bloggens startsida


Kommentarer
Postat av: Mitya

Det gör inget! :D Men frukten såg god ut. o:

2007-07-18 @ 13:40:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Min profilbild