O RLY? YA RLY

Jag är så sjukt lat när det kommer till att blogga, måste skärpa till mig. Or?

Idag har jag varit sjukt produktiv, slitit som ett djur, och när man är klar så infinner sig lixom en extra tomhet och trisdess, värre än den man lider av när man bara segat och latat sig igenom dagarna. En bok vore najs atm men jag har ingen oläst kvar, så jag sitter här och dyngväntar på tre, förhoppningsvis, bra böcker som jag beställt från Bokus. Jag har ju nån lustig fetish för "memoarer" skrivna om, och faktiskt i vissa fall även utav blonda och mer eller mindre bimbos. Efter Carolina Gynnings EGO GIRL är jag fast, inte för att det är bra skrivet eller speciellt värt innehåll i sådana böcker egentligen, utan för att jag faktiskt vill försöka hitta någon anledning till att inte hata dessa människor. Ibland lyckas jag, ibland inte.

Följande böcker dimper alltså snart ned i min brevlåda:
Linda Rosing - Den nakna sanningen
Magdalena Graaf - Det ska bli ett sant nöje att döda dig
Jenna Jameson - Att älska som en porrstjärna


Givetvis pocket - jag har fan inte råd annars. Eller...vill inte ta mig råd kanske.




I övrigt så är det bara några dagar kvar tills det bär av ned till Paris igen, närmare bestämt på onsdag klockan 11:50. Jag reser inte själv heller, utan hela unFinished kommer att härja med mig på planet, och risken är stor att även andra lag och spelare åker med samma plan. Mina chefer på FB ska vara så jävla glada för att jag är den jag är och att jag tillomed vill flyga bajs-Ryanair istället för dyngdyra SAS. Jag är tamefan ordet ekonomisk personifierad för FB. (Sen måste jag erkänna att en stor del i just den här Ryanair-historien handlar om att jag inte orkar åka upp till Arlanda när jag kan åka en fjärdedel av vägen och flyga från skavsta ist.)

Hade iofs nästan vart värt att åka med Arlanda-planen iallafall, då dom landar på en flygplats som heter Orly nere i Paris. :o

24556-37

Till bloggens startsida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Min profilbild