cphund

Jaa vet inte riktigt vad som är fel på min hun men något måste det ju helt klart vara....

Vi kom in från kvällspromenaden för en stund sedan, och när han uppfört sig riktigt väl brukar han få en godisbit när han kom in. Jag tänkte slå två flugor i en smäll så jag tänkte även fylla på hans mat samtidigt. När man sträcker fram godisskålen till honom är han alltid duktig och tar EN bit ur den, inte mer, så jag tänkte göra samma sak även idag. Skillnaden var bara att samtidigt som jag ställde ner godisskålen åt honom så ställde jag även mitt glas vatten på golvet under tiden jag fyllde på hundmat. Zimb tittar inte ens åt godiset utam går fram till mitt glas och dricker ur nästan hälften, och efter han har druckit så fullständigt skiter han i godiset igen... EH?!

Till bloggens startsida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Min profilbild