Det gäller att välja bana tidigt i livet.

Hahah alltså förlåt mig om jag verkar okänslig men detta är fan komik på hög nivå:
http://www.aftonbladet.se/vss/malmo/story/0,2789,1069592,00.html

Texten börjar med den feta rubriken: "13-åring tvingad onanera på msn"
Oookej, hurfan blir man tvingad till att onanera på webcam? Fine om nån håller en pistol mot skallen på en IRL, men över en chatt?

Sedan finner vi detta fantastiska stycke i texten:
"Killen övertalade flickan att filma sina bröst, vilket hon motvilligt gjorde. Därefter hotade han att visa filmen för flickans kompisar om hon inte filmade sig själv då hon onanerade."
Haha, alltså jag kan inte sluta garva. Blev övertalad och visade motvilligt brösten? Åter igen, knappast så att hon visade lökarna under pistolhot. Tänk om jag skulle visa brösten varje gång jag blev hotad på chatten, skulle ju bli ett par ggr det. :)

Till sist:
"I förhör berättar flickan om hur hon grät när hon lydde pojken och att ingen i skolan ville veta av henne när filmen spridits. "
Alltså är man ett lättövertalat luder så får man ju stå för sina handlingar och ta konsekvenserna. "Jag ville inte visa brösten eller onanera för honom över internet men jag gjorde det endå, buuuhuuuu."

Cry me a river brudjävel och grattis till karriärsvalet. Du har din plats säkrad i Teamrosa nu i guess.

Till bloggens startsida


Kommentarer
Postat av: Morten

Japp! om hun ikke kommer med i teamrosa får hun sikkert lage clan med fanskapet :)

2007-05-15 @ 11:33:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Min profilbild