Look-a-likes

Jag är inte den som brukar vara lik någon, har aldrig fått höra det i hela mitt liv förrän nu. Och inte nog med att det sägs att jag är lik någon, utan det handlar om hela två personer och båda inom den skandinaviska CS-scenen.


När Fanskapet från fd. Discreet blev filmstjärna, nowdays teamrosa/slutcrew/whatever, så var det flera som påpekade att det såg ut som att det var jag. Ja, de övre delarna ialla fall, de nedre vet förhoppningsvis folk ingenting om... Och ja - visst är det kul att vara lik någon som är känd på CS-scenen för allt annat än cs-skillz? ;)


Nummer två är den finska tjejen hyrra^. Det framkom under natten att Team Logitech kallat mig hyrra2 innan de visste ad jag hette, intresting. Även jag själv kan tycka att vi är lite lika nu såhär i efterhand när jag sett bilder på henne, men Morten tycker inte att vi är lika för fem öre.
Döm själva; är det jag eller inte?
http://irc-galleria.net/view.php?nick=hyrsky&image_id=37240080

Till bloggens startsida


Kommentarer
Postat av: Thom

Ser ju från andra sidan Atlanten hur galet finsk hon är, men ändå lite likt :x

2007-05-29 @ 16:57:27
Postat av: Elin

Jag håller med Morten! Hon är pluttelite lik dig, du är inte lik henne. Det är så det ligger till ser du.

Postat av: Lovisa

Haha håller med Thom. 2 finsk 4 you Lancelot ^^

2007-05-30 @ 10:40:13
URL: http://www.yllet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Min profilbild