Sågande & läderbögar

Så jävla bra en förpackning är om man måste gå ner i farsans "verkstad" och SÅGA sönder skiten.  Förpackningen tillhör min supertuffa stegräknare som jag köpte igår - fick idag. NetonNet rox. Inbyggd radio, kaloriräknade och hela skiten i den där stegräknarn, fettnajs, nu ska här vandras! .....YE RIGHT....

Passade på att köpa en alkohomätare med så jag vet när jag kan åka hem efter att ha festat hos Arre och Anna nästa gång. Man vill ju inte åka fast, höhö.

Och så över till något som jag helt glömt nämna, men som faktiskt är det roligaste som hänt i mitt liv under den senaste veckan. Ja mitt liv är, som ni alldeles strax antagligen kommer märka, skittråkigt, men jag hade iallafall svinkul åt detta: Min vän tawwe gjorde slumpmässigt en sökning på "läderbög" på google efter en diskussion om huruvida han bör använda läderchaps eller ej. Resultatet av läderbögandet blir under kategorin "bilder" på google bland annat en bild på min käre arbetskamrat Scar från Fragbite. Hur i?!
Hoppas Oscar tar det bra bara. :)

Till bloggens startsida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Min profilbild