Tjejnsnack blablalba

Kär på med lite tjejsnack eftersom jag endå inte har något vettigate att skriva här. Varför det mellan vecka 18 & 22 det endast blivit tjejsnack varannan vecka här vet jag inte. Kanske har missbeccis inte skickat ut något...eller så har jag supit bort mailen.


V18

Språk

·Pratar du något språk utöver svenska?

Engelska, ungerska lite tyska och norska (:D)
·Vilka språk har du studerat?

Engelska och tyska
·Har du någon gång läst en hel bok som inte varit på svenska?

Jajjemen, tillomed sånna som jag INTE varit tvungen att läsa pga skola osv :)
·Tycker du att det är viktigt att kunna andra språk?

Viktigt? Nja, engelska e väl rätt schyrre. I övrigt så tycker jag bara att det är jäkla kul
·Vilket språk önskar du att du kunde?

Mandarin & ryska!



V20

Hur mycket man är du?

· Byter du glödlampa om det går en?

Vad har man farsan till?
· Tankar du bilen?

Ja. Är det manligt att göra det? Jag byter förfan däck själv också!
· Vet du vad man gör om en propp går?

Aa, man typ byter? Men jag måste erkänna att farsan sköter den biten oxå ;)
· Vet du hur man installerar tvkanalerna på en ny tv?

Uhm, jag har aldrig gjort det men jag skulle nog klara det om jag behövde
· Fixar du stopp i handfat/duschbrunn?

Haha nej, det är ju äckligt! :E



V22

Hemligheter

· Har du några hemligheter som ingen annan vet?

Självklart
· Har du en hemlighet som du kan berätta här?

lol?
· Är du bra på att hålla hemligheter?

Hahaha! Eller... okej, beror på vems hemlighet det är. :)
· Är du en hemlighetsfull person

Nae, egentligen inte, snarare väldigt öppen
· Vem berättar du helst hemligheter för?

Morten & Arre



Mer tjejsnack här:
http://tjejsnack.rebeccas.se/

Till bloggens startsida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Min profilbild