Juliebabz strikes again

Jäklar, jag bara kan inte låta bli att kommentera denna artikeln i min blogg.


Julie Kokholm är en av Danmarks bästa e-sportare. - ta inte i så ni skiter på er Metro. Danmarks bästa luder snarare.

Varför vill du inte spela tillsammans med andra tjejer?
- I team som enbart består av tjejer så finns det en speciell attityd som inte jag har.
- nej, din är värre.

Dreamhack?
- Tyvärr inte. Det bästa är annars att åka på LAN, jag har varit med på 15 stycken. Där träffar man 2 000 andra supergeeks, spelar spel, sover på golvet, dricker öl, äter skräpmat och röker utomhus. It?s just so amazing!
- du väljer dina ord så sjukt väl unga dam. Supergeeks? Skryta om i en rikstäckande tidning att man dricker öl och röker? Way to go! I övrigt är jag jävligt säker på att alla proffsen du brukar svansa efter på alla LANen är jävligt lättade över ditt "icke vara" på DH.

Vad är dina framtidsplaner, professionell e-sportare?
- Nej inte alls, jag ska börja plugga på gymnasiet nu. Min förhoppning är att bli arkeolog en vacker dag.
- grattis hjärtat. Du börjar gymnasiet som 20-åring. Det skall du ha en eloge för!

Till bloggens startsida


Kommentarer
Postat av: Yllet

AAAAAAAHAHAHAHAHA!

Postat av: Ida

HAHA jag har aldrig hört om någon jävla juliebabz, så hur i helvete kan hon vara en av danmarks bästa? RANDOM OMG.

2007-11-27 @ 20:10:26
URL: http://idarn.blogg.se
Postat av: Ida

eller är det jag som är efterbliven? :(

2007-11-27 @ 20:11:27
URL: http://idarn.blogg.se
Postat av: ela

nej jag har aldrig hört om bruden heller. Jag kanske också är efterbliven :(

2007-11-27 @ 21:35:33
Postat av: Elin

Hahahaha, så bäst!

2007-11-28 @ 00:42:05
URL: http://ariez.se
Postat av: Morten

haha, way 2 flame babe :p du er best ;D

2007-11-28 @ 01:56:52
Postat av: Anders

Var det inte hon som knullade med fisker o diverse andra sk lirare förut?

2007-11-28 @ 17:05:30
Postat av: Juliebabz

i was never at dh :))))) come again.. and im awesome

2008-03-25 @ 13:34:00
Postat av: Ninnzan

Haha denna hade jag missat

2008-06-21 @ 20:21:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Min profilbild