Lite hollandsbilder.

Jag tog väldigt få privata bilder i Holland. Anledningen? Jag hade ingen liten smidig kamera med mig och jag fullständigt sket i att orka bära med mig Fragbites stora. Som tur är har jag en mobilkamera som inte är helt asvärdelös i rätt ljusförhållanden. Det bör dock tilläggas att det är väldigt sällan det är rätt ljusförhållanden. ;)

Bilderna nedan, från vänster:
Bild 1&2: Torg i Enschede.
Bild 3: Kul topic i en holländsk tidning (kanske inte alls är lika kul på holländska men vem det?).
Bild 4:Feestbeest - mitt nya favoritord. Det låter så brutalt grymt!
Bild 5: Tokgulliga minichips. Ja jag vet, jag försöker sluta.
Bild 6: Pippifågel som var toksöt och som inte alls var långt ifrån att åka ned i min ficka på vägen ut ur djuraffären. Vi connectade dirr. Kärlek!
Bild 7: Olagligheter på flyget, men ack så vacker utsikt (Eller? Den var ju i flightmode, mobiltelefonen.)






De två bilderna nedan har inte ett jota med holland att göra, men däremot med det lilla äckel som jag håller så kärt. På bilden till vänster sover han, och till höger har han just blivit borstad. Borstadbilden suger, men huvudsaken är att man ser hut liten Zimba är i jämförelse med all päls jag bortat bort. Och ändå så var han bara halvklar på bilden....



Bilder från evenemanget i Holland, KODE5, finns uppe på Fragbite. Men jag är så jäkla snäll så jag direktlänkar.
Dag1
Dag2

Till bloggens startsida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Min profilbild