Dear ArreliuS...

My friend ArreliuS wrote following about facebook @ his own blog: "Sparsmakad design, inga egentliga onödiga funktioner samt att allt är gratis."

Dear ArreliuS;
#1, Sure, the design is simple, but still fugly and makes me wanna throw up everytime I visit the site.
#2, Facebook actully has a lot of meaningless crap functions, to mention only a few of them; vampires, superpoke and gifts.
#3, Everything aint for free at all, the "gift function" for example costs $1.

Anyway, trots detta vidriga misstag i din blogg, där du faktiskt hyllar facebook, så älskar jag dig.

Det jag undrar över just nu är varför jag skrev mer än halva inlägget på engelska...

Till bloggens startsida


Kommentarer
Postat av: ArreliuS

GG Alex ;)

Jag får väl ta tillbaka en del av det jag skrev. Visst finns det bajsfunktioner som vampire osv, men eftersom jag inte lägger märktet till skiten så finns den inte ^^

Gift, ja men det är ju en extratjänst. Bastjänsten är ju gratis :P

Angående designen så står jag fast, den är enkelt och sparsam vilket jag gillar. Går snabbt att ladda
då :P

Men visst, jag älskar dig också trots att du blandar svenska och engelska till höger och vänster ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Min profilbild