Sleepless in Norrköping

Det är mycket som händer just nu. Fel Idol-deltagare åker ur tävlingen, hackerkrig sverige vs. turkiet, Faxzuparen Blazze gör bort sig brutalt i en krönika samt i ett offentligt svarsbrev till "Mr Mercy", som han med tanke på sin totala avsaknad av någon som helst skill i det svenska språket, inte ens nästan kan ha skrivit själv då engelskan faktiskt är relativt god. Mitt i allt detta kan jag inte sova, så istället för att ligga i sängen och glo eller sitta framför datorn och häcka, vilket jag f.ö. gjort alltför mycket de senaste åren, åker till stallet och mockar för att iaf. få känna mig lite produktiv. Den gode herren Junior, som nu känt mig sedan 1994, kommer med all säkerhet få sig en smärre chock när jag dyker upp såhär pass tidigt, då han mycket väl vet att jag normalt sätt sover till minst 14, och dyker upp i stallet därefter.

När jag återkommer här, när det nu må bli, kommer jag dra igång en sågning utav Blazze och hans fjanteri-krönika. Varför? Ptja, knappast för att det är nödvändigt, han har ju redan fått en hel det skit kastad på sig, utan mest för att det är jävligt roligt, speciellt när det handlar om just honom. Sorgliga pajas.

Till bloggens startsida


Kommentarer
Postat av: Yllet

haha nice! Länka länka länka! :D

Bte, du får gärna köpa med dig ett par rosa skullcandy till mig. Då blir jag KLAD JUNIORHEST!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Min profilbild