Sömnproblem och drömlya

Den gångna natten var den femte i raden då jag sovit pissigare än vanligt. Det är inte bara febern det handlar om nu, febern som jag åker på varje natt, utan att jag vaknar mellan 01-04 och kan inte somna om förrän vid 06-08 på morgonen som tidigast. Jag vaknade alltså även inatt, och var dödstrött klockan 06 igen. Jaaaa jag är student på distans och kan därmed välja att sova när jag vill och jobba med skolgrejor när jag vill, problemet just denna dag var att vi skulle på lägenhetsvisning kl 08.

Anyway, dödstrött tog jag mig i kragen och satte mig tillsammans med min mor i bilen och begav oss till adressen på vilken lägenheten skulle återfinnas. Och vilken lägenhet sen! Jag är kär och har tackat ja, nu får vi hoppas att övriga fyra som ska se på lägenheten suger och antingen tackar nej eller bara är jävligt skabbiga i allmänhet och får dissen av HSB. I WANT IT SO BAD! (Läget kunde ju sugit mindre, det är typ där du bodde förut Yllish, men fyfanken vad huset och hela lägenheten kompenserar upp det hela! OMG!)

Mina tår är mosade btw, på tal om nåt helt annat. Mina planer på att springa mig i form är atm fett nedlagda och nu har jag dessutom något att skylla på. Att gå promenader med hunden 4-5 ggr om dagen kommer däremot att bli en utmaning då jag inte ens kan ligga i sängen och bara försöka sova utan att det gör döont. Tack Junior! <3

Till bloggens startsida


Kommentarer
Postat av: Yllet

NICE! Var exakt? FEST @ Lancias place 24/7 från och med nu xD


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Min profilbild