För att klargöra det hela...

... så vill jag bara tala om för er kära läsare att mitt ogillande av CGS främst bottnar i att dem använder sig av skitspel. Jag förstår var för dem gör det, blablabla tv-vänligt osv, men jag gillar det ändå inte. Detta är alltså min personliga åsikt och representerar på intet sätt Fragbites syn på hela tjotahejsan.

Mer pengar till e-sport och tid i TV är skitmysigt, men still. Madness berättade för mig att han spelat PGR i 2 veckor, nu kan killen leva på spelet. RED berättade att hans lag tränat i nio dagar inför detta - nu lever de på spelet. DoA-tjejerna är precis värdelösa på DoA, ändå kan de leva på det. No offence, det är inget personligt mot någon av spelarna, men spelvalen suger fortfarande.

Även ett av mina tidigare inlägg här i bloggen, det som handlade om fragbite och rykten som uppstår, tänkte jag förklara. Nu under kvällen fick jag utav en vän, men samtidigt även en kollega på en konkurrerande eSports-site, frågan om det inlägget handlade om huruvida jag hotade om att lämna FB eller ej. Nej - jag hotar inte på något sätt att lämna FB. (Sorry haters ;> ). Jag älskar FB, älskar att åka iväg o covra. MEN, jag hatar skitsnacket, men just skitsnack är ju tyvärr oundvikligt på denna insnöade scen. Det är bara jag som måste lära mig leva med skiten. :(


Ett sammanfattande blogginlägg rörande Birmingham-resan kommer inom kort.

(M > all) Ciao!

Till bloggens startsida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Min profilbild