Hjälp, mamma tar över mitt hem!

Jag mailade just mamma denna länk.
Hon kommer som ett yrväder i april med papperskasse i näven ...

Ska sanningen fram så är det inte riktigt så illa - än i alla fall ;) Mamma har dock en tendens att i både tid och otid komma upp med små "presenter". Senast i raden var en såndär borsta-av-skorna-igelkott och två dörrstopp formade som två möss. Angående igelkotten så bor vi på 4:e utan hiss så man får ytterst sällan med sig någon skit upp hit, och rörande dörrstoppen så har vi bara tre dörrar i lägenheten vara en går till garderoben, en til toaletten och den tredje till sovrummet. De två förstnämnda har man ogärna öppna, och för att kunna komma in i badrummet måste sovrumsdörren vara stängd och vice versa. Dörrstopp är alltså klippt värdelöst här uppe.

Alltså jag älskar verkligen min mamma, typ mest på hela denna jord och jag vet att hon gör detta för att hon vill mig väl och vill göra mig glad. Jag kommer ju trots allt alltid att vara hennes dotter och enda barn. Och jag blir inte offended eller tycker egentligen inte heller att det är jobbigt när hon kommer med sina små presenter, bara att det är lite onödigt allt som oftast. :)

I love you Mami!

Till bloggens startsida


Kommentarer
Postat av: Yllet

Haha va söt du är :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Min profilbild