I love Helena

Min värld höll på att rasa samma när jag häromdagen insåg att Helena Flodén satt lösenord på sin blogg. Till min räddning dök min framtida utvikskompis, ja, vi jobbar för närvarande på en hyllning till Quakenets alla CS-luder, Ela upp och berättade att jag hade fel. FEL, FEL, FEL! Bloggen hade bara flyttats! Mitt liv var räddat, rakbladet åkte ned i lådan, min sol sken igen!

Det faktumet att Helena dessutom postat
detta inlägg fick mig att om möjligt le ännu lite mer. Vilken fantastisk bild till en sådan fantastisk text. Gotta love it! Ännu bättre blir det när hon bjuder på bild med sig själv och snygg kompis, och så klassikern ofc, sig själv och ännu fler snygga kompisar. I fucking love this GAL!

Till bloggens startsida


Kommentarer
Postat av: Elin

Hahaha, vilka jäkla fula luder!

"Ja, min dröm är att bli plastikkirurg, synd att det är så lång utbildning, puss igen!"

Har hon lyckats gå ur högstadiet än liksom?

Kolla den här bilden då, ser ju ut som en transa: http://static.glife.se/dynamic/member/imagecollection/27162/bc1886a8-593a-4494-b972-8d76a509be7b.jpg


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Min profilbild