Knivskuren

Det är jobbigt att bo på 4:e utan hiss när han har handlat. Speciellt om det är systemet man handlat på. Och ÖB. Har en tendens att bli lite väääl mycket inköpt när man är på ÖB. Jag älskar ÖB.

Om nån timme kommer Yllet & co hit och vi ska grilla. "Fullast vinner" enligt Yllish. Vi får se hur det går. Jag är ju enligt ryktet en "party pooper" så jag vinner väl antagligen inte. Senare så tänkte jag kika förbi hos inflyttningsfestaren/födelsedagaren Kofot. Missat o köpa present men han brukar inte vara så jävla kräsen...


Nu ska jag plocka råttbajs och tvätta håret, så jag är fin till grillet och ferren. Tjing.


(Drömde btw att jag blev knivskuren av Justin Timberlake. Inte Okej.)

Till bloggens startsida


Kommentarer
Postat av: ArreliuS

Jahaja, grillparty utan mig xD

Postat av: Maleandro

Jag var galen i ÖB när jag bodde i Sverige, de har ALLT! :-))

2008-04-27 @ 22:50:02
URL: http://www.maleandro.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Min profilbild