Mamma och Yllet kommer bli så stolta!

Slösurfade lite på Bloggportalen av okänd anledning och fann mig själv. Även om jag är fullt medveten om att jag är registrerad där så blev jag smått förvånad när det visade sig att jag var den 2:a mest länkade Norrköpings-bloggaren på listan. (Före Birro Mamma, före Birro!!!) Detta har jag att tacka mitt homohets för uppenbarligen. Gal1, as we say at Qnet.

Inte nog med detta visade sig att jag är den 4:e mest länkade i Sverige när det gäller djurbloggar. (Jag var 3:e ända tills jag skulle ta printscreenen så klart!) Det roliga här är inte placeringen utan att jag ligger ovanför Yllets älskling Kissie.

image129

Till bloggens startsida


Kommentarer
Postat av: Yllet

Åh jag är så stolt över dig! Snart pryder du aftonbladet, snackar i radiokanaler och publicerar smygreklam på löpande band.

Den dagen, den lyckan!
LOVA ATT DU MINNS MIG DÅ!

Postat av: Lancia

Svårt att glömma världens bittraste person, Yllet.

2008-04-23 @ 16:26:10
URL: http://lancia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Min profilbild