/me is now nown as male

Min käre vän Arre gjorde mig precis uppmärksam på att jag är en vit man av medelklass. Hur fan gick det till undrar ni säkert. Det undrar jag med. Den ekvationen fungerar nog bara i en norrmans hjärna. Dessutom hatar jag, observera att ordet är fetmarkerat(!), Bimboboy84. Ja, hatar. Jorå. Hata folk som direkt viftar med homofob- eller rasistflaggan såfort man säger något som inte faller dem helt i smaken kan man ju liksom inte hata, dem tycker jag mer synd om. Måste ju vara hemskt att tro att alla är ute efter en. Förfan skärp er.

Visste att det skulle gnällas om man inte var PK. Ibland måste man bara utmana ödet though.

Till bloggens startsida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Min profilbild