Så var den hämtad

image125

Den är inte speciellt snygg eller ny. Men den har en 3.2 megapixels kamera och den kostade bara två lök. Kändes ovärt att låsa upp min gamla halvtrasiga mobil, som stänger av sig själv hela tiden, för 350 spänn. Mobilkameran är fett viktigt för mig, och detta var den billigaste med hyfsad cam som man läst bra rec. om. Och det finns blixt, tjohoo! \o/

Credz till Posten och Prispress för att jag hade telefonen i näven ett dygn efter att jag beställt den!

Till bloggens startsida


Kommentarer
Postat av: Elin

Q har en likadan!

Öh, nu vet du det ^_^

Postat av: Tina

hahaha, sant. Men så löjligt liksom, alla skriver på sitt eget sätt. Varför ska alla skriva på ett o samma sätt? Skulle bli jävligt tråkigt annars ;D

2008-04-12 @ 12:29:51
URL: http://metrobloggen.se/Unik
Postat av: Ninnzan

UUuh! Då har vi sammalikadan telephone! :D
Min nokia för si och så många pengar (mycket!) gav upp efter redan 4 månader... blir aldrig mer nokia..!

2008-04-12 @ 21:16:17
Postat av: Magnus

Fin den ;P Har en likdan själv ^^

2008-04-15 @ 04:00:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Min profilbild