Toilet seat

Städa, vädra, skratta åt Nate Dogs nödrim och tänka på Thom. Vilken dag va. (Nate Dog är lite utav både min och Thoms svaga sida)

2 to the 1 from the 1 to the 3
I like good pussy and I like good trees
Smoke so much weed you wouldn't believe
And I get more ass than a toilet seat


Just den där fetmarkerade raden i texten har fått mig att garva varje gång jag hört den sedan låten släpptes. Nate, vilken jävla stjärna!

Toilet seat får mig för övrigt att tänka på Dave Chapelles underbara R Kelly-video "Pee on you". Jag vet, jag fyller 24 i år och borde fan växa upp någon gång, men jag kan bara inte komma över den här videon, det bara går inte. Och just toilet seat-scenen med bruden som försöker se sexig ut är det jag garvar åt allra mest.

(Sänk ljudet om du har högt, ljudkvallen är inte top noch)

Till bloggens startsida


Kommentarer
Postat av: Thom

Hahaha, good old times :D

"I'm lookin for a girl I can fuck in my hummer truck" är ju dock snäppet värre ^^ Stackarn fick ju en stroke för ett par månader sen också...

2008-04-27 @ 20:35:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Min profilbild