Vi är med barn!

Konversation mellan mig och Morten i bilen någon stans vid Borensberg:

Morten: Du, har vi inte åkt i 40 minuter nu?
Jag: Jo, men egentligen är det nästan en timme till Motala, jag sa bara 40 för att du skulle följa med. Hade jag sagt som det var hade du väl vägrat.
Morten: Nää, klart jag hade följt med ändå, det är ju våra barn vi ska hämta!
(awwww!)


Nedan är alltså Cujo och Torres. Torres hetter Kastor innan men morten är som bekant ett jävla Liverpool-freak och den ena råttan skulle promt döpas om till Torres! Dessa två stora fina herrar är omplaceringsråttor från en ung tjej i Motala som inte kunde ha kvar dom. Det är även hon som har tagit bilden btw.

image126


Boysen är snuskigt mycket sötare IRL btw!








(Oh God, morsan kommer döda mig)

Till bloggens startsida


Kommentarer
Postat av: ArreliuS

Hehe, oväntat att det blev torres liksom. Jag tror att morten egentligen är kär i torres. ^^

Postat av: Yllet

OFTA ni åker till otala utan att informara mig! DITT AS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2008-04-13 @ 00:39:50
URL: http://yllet.blogg.se
Postat av: Ariez

Åh, vilka gosesötisar. Grattis till tillökningen!

2008-04-13 @ 02:16:24
URL: http://ariez.se
Postat av: Morten

Ja arre, det har du fan helt rett i :>

2008-04-13 @ 17:28:22
Postat av: Ninnzan

Shit, trodde att jag skulle få se en gaming baby på riktigt tills jag såg hårtussarna!
SKITSÖTA! Vill ha marsvin jag, men tydligen så va dom allergispridare vilket Yonge påstår sig vara... Jag har ialla fall fått tillåtelse att köpa vandrande pinnar och sköldpadda.... FAN VILKA KELDJUR!

2008-04-14 @ 14:43:43
URL: http://www.metrobloggen.se/ninni

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Min profilbild