Cancer Slice

Kräftskiva igår ute på Spettan (Spättan?), och nu är jag på jobbet. Har inte ens mellanlandat hemma utan bara på donken för att sedan åka vidare direkt hit. Det är stendött här, så jag, Arwin och Madde bara sitter och glor typ. Tråkigt, men lättförtjänta pengar aaaaight.

Gårdagen var riktigt trevlig, även om jag konstarerat att kräftor ör väldigt mycket arbete för väldigt lite mat, och det är helt klart bäst om någon annan skalar dom åt en. Det tycker antagligen Bard också, med tanke på hans haglande svordomar under själva skaleriet, för att sedan, när han äntligen lyckats bryta upp en klo, nöjt utbrista "Ägd! Jävla horkräfta!" Bard lyckades dessutom bjuda på kvällens kanske skönaste min fångad på bild. Pics cumz later.

Vi hann även med straffpoker, ölspelet ala norrköpingsstyle i übertempo, jag har aldrig, sanning & konkta samt kroppstwister, eller kroppsfisting för den som så önskar. Idag har jag en ständig kramp i min högra skinka som vägrar att släppa och jag kan knappt stå, jag misstänker att det har med den sist nämnda leken att göra. Jag tror jag var den som lyckades ta hem flest vinster i twistern dessutom vilket är jävligt strongt med tanke på hur tighta mina byxor var samt att jag är ungefär lika smidig som en gravid soffgrupp.

Förutom galna lekar, uttalade hot mot kräftorna och sjukt mycket pajade saker så lärde vi oss en hel del också. Blandannat om rosa sockor, om hur sniglar saggar på sig själva och gnider sig mot andra, samt om en fågel som äter i 3 år för att bli befruktad men oftast misslyckas pga det andra könets taskiga lokalsinne.

Nej nu orkar jag inte skriva mer. Dels för att jag är äckligt trött och dels för att jag håller på att frysa ihjäl. Lyckades ju inte sova nåt vidare tack vare Bäbis skratt, som när man inte är trött och vill sova är ack så charmerande, men fan inte när man bara vill döda sig själv av trötthet och vetskap om att man ska upp och köra bil för att jobba några timmar senare. Hoppas du gillade skarven Luke. ;)

Hoppas alla ni andra hade lika trevligt som jag hade't. Tack Yllish, Kalle, Bard, Luke, Linn, Petter, Bäbis och Anya!

<3 U Systeryster

Till bloggens startsida


Kommentarer
Postat av: ArreliuS

Haha, låter som en fest helt enligt nojjköpingsrutin xD

Postat av: Yllet

ÄLSK!

2008-08-31 @ 23:06:26
URL: http://yllet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Min profilbild