Fett innehållsrik dag


Nån jävla fitta har pajat torktumlaren i tvättstugan igen. Ni som aldrig burit upp sex maskiner blöt tvätt fem våningar har verkligen missat något. Som om det inte vore nog så luktar dom nytvättade grejerna sagg. Det kan ha med det uteblivna sköljmedlet att göra, jag vet inte, men kläderna luktade helt seriöst sperma när jag plockade ut dom ut maskin. Jag hoppas det försvinner när dom torkar, och läget ser ljust ut för dom luktar redan bättre.

Något annat spännande som hänt? Ptja, Ture pissade just ner både ett av mammas läkarintyg och mitt stamkort på GU' Va Gott. Tures urin är röd. Inte sniggt. Men det gör inget för han är så sjukt söt och mysig. Dessutom luktar han fisk, för han har käkat makrill i tomatsås. :)

Fett innehållsrik dag som sagt. Nu tänker jag sova.

Till bloggens startsida


Kommentarer
Postat av: Ela

i know the feeling. Börje har precis kissat ner två uppsättningar sängkläder samt en soffkudde :(

2008-12-11 @ 17:07:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Min profilbild