Här har ni, era jävlar


Det här är det kreativaste jag orkar åstadkomma atm. Läs och inse, om du inte redan vet, vilken härlig person jag är eller skit i det.


1. Tre namn jag lyssnar till:
Alex, Alexandra och Lancia

2. Någonting jag tycker om med mig själv:

Jag är så sjukt smart.

3. Någonting jag inte tycker om med mig själv:

Min totala avsaknad av allt som ens kommer i närheten av självdiciplin.

4. Detta är jag rädd för:

Mörker och att vara utan pengar.

5. Tre saker jag vill ha varje dag:

Sömn, mat och tillgång till dator.

6. Tre saker jag absolut inte kan göra:

Plåga djur, tycka om barn, fungera som en normal människa utan 12h sömn/dygn

7. Detta tycker jag om att göra:
Sova, umgås med folk jag tycker om, mysa med mina boys.

8. Detta vill jag göra just nu:

Ligga i ett varmt bad. Säkert minus tio här i sovrummet.

9. Bästa känslan: 
Lycka

10. Värsta känslan:

Rädsla

11. Egenskaper jag gärna ser att min partner har:

Snäll, intelligent, kärleksfull

12. Är jag kär just nu?

Yes

13. Jag vill gifta mig...

Nej

14. Följande tre saker vill jag göra innan jag dör:

Rädda världen, simma med Shamu, vinna sjukt många miljarder på lotto
15. Min käraste ägodel:

Min dator

16. Något jag vill ha i present:

En ny, ännu vassare dator

17. Detta har jag på mig just nu:

Tshirt och trosor. Ligger i sängen för bövelen
18. Favoritkläder: 
Mjukisbyxor och Tshirt :D

19. Favoritdjur:

Hundar, hästar

20. Följande musikstilar tilltalar mig mest:

Rap

21. Favoritlåtar just nu:

Lily Allen - Shame for you, Gabriella Cilmi - Sweet about me

22. Roligaste/tråkigaste ämne i skolan:

Nordens vilda djur/Matte

23. Stjärntecken:

Lejon

24. En bok jag älskar:

Marley & Me. Minns ej namnet på författaren.
25. En film jag älskar:

Älskar ingen film.

26. Tv-program jag gillar:

Boston Tea Party, Lost, Family Guy, The Hills, Little Britain
27. Favoritdoft:

Paris Hiltons Heiress

28. Detta äter jag gärna:

Capricciosa med bea- eller vitlökssås

29. Dricker helst:

Bubbelvatten

30. Favoritgodis:

Surt och lakrits

31. Hit vill jag gärna åka på semester:

Bilbao eller Shanghai, underbara städer!

32. Färg på mina ögon:

Bruna

33. Min längd:

172 cm

34. Jag tror på:

Lite dåligt med tro'n faktiskt

35. Jag spelar:

Counter-Strike. Inga intrument nowdays

36. Person jag beundrar:

Mamma. Att hon orkar vara världens bästa mamma vad som än händer

37. Så här bor jag:

I en alldeles för kall lägenhet mitt inne i Norrköpings city tillsammans med Röd, Björn, Dex & Ture
38. Antal döda krukväxter i hemmet:

Fyra

39. Det här tänder mig:

Vinnare! Haha

40. Det här gör mig avtänd:

En äcklig käft, skägg/mustasch runt munnen

41. Favoritfärg:

Svart. Men eftersom folk kommer envisas med att det inte är någon riktig färg så säger jag gult.

42. Favoritcitat:

"Det skjuts för lite"
43. En hemlighet jag vet:

Vilken jävla idiotfråga tbh

44. Bästa present jag fått:

Bilen var ju en rätt trevlig grej

45. Senast köpta skiva: 
Oj, det var ett tag sedan. Typ Five eller något :P

46. Det jag är mest nöjd över med mitt utseende är:

Jag har, eh...trevliga långa fingrar

47. Det jag är minst nöjd över mitt utseende är:

Min haka

48. Udda förmåga/egenskap:

Kan inte komma på något just nu

49. Om jag vore ett djur skulle jag vara:

Tvåtåig sengångare

50. Vad lyssnar du på just nu?

Surret från laptopen och magens vädjande efter föda

51. Vad har du gjort/ska du göra idag?

Vaknat, flyttat på bilen, fått iväg div. viktiga mail
52. Var är dina föräldrar från?

Både mor och far kommer från Ungern men är svenska medborgare

53. Vad är det senaste du installerade på datorn?

Adobe reader, kuk-foxit la av just när jag behövde det som mest och dessutom hade brottom

54. Vilken är din favoritrestaurang?

Inte någon i Hangzhou i alla fall...

55. När badade du i en pool senast?

I Los Angeles i oktober, med Marc

56. Har du varit med i någon skolpjäs?
Ja. Hade bla. rollen som Maria i julspelet i lågstadiet

57. Hur många barn vill du ha?

Inga. Aldrig!

58. Vilken musikstil tycker du mest illa om?

Det är väl sån där growla-och-misshandla-gitarren-musik

59. Har du bestämt dig för vad du ska rösta på i valet?

Sånt bestämmer man inte, sånt vet man bara

60. Vad har du för TV-kanaler?

För många som jag aldrig tittar på

61. Har du åkt moped någon gång?

Ja

62. Har du busringt någon gång?

Men vafan, ja?!

63. Har du fått felparkeringsböter?

Ja, ett jävla gissel att bo mitt i innestan där det är parkeringsförbud på var och varannan gata vissa dar i veckan. Inte varje dag man använder bilen liksom, lätt att glömma bort då

64. Har du hoppat/kan du tänka dig att hoppa bungy-jump eller fallskärm?

Aldrig hoppat, fallskärm vore skoj
65. Vilken är den plats längst bort som du har besökt?

Osäker på vad som är längst bort; San Diego eller Hangzhou/Shanghai

66. Har du en egen trädgård?

Om mina föräldrars även räknas som min så

67. Vilken är din favorit bland tecknade serier?

Family Guy

68. Kan du alla orden i nationalsången?

Nej, bara dom två första verserna.

69. Badkar eller duschkabin?

Badkar

70. Vilken är den bästa film du sett senaste månaden?

Har faktiskt inte sett någon film senaste månaden, månaden innan denna såg jag en film och det var Sex and the City

71. Favoritpizza?

Capricciosa med bea/vitlökssås

72. Chips eller popcorn?

Chips (med dip!)

73. Vilken färg på läppstift använder du?

Ingen. För lat för sånt

74. Har du rökt jordnötsskal någon gång?

Nej

75. Har du någonsin varit med i en skönhetstävling?

Nej

76. Apelsin- eller äppeljuice? 
Apelsin

77. Vem är den senaste som du åt ute med, vad åt ni?

Med Sanne på Donken. Jävligt exotiskt :)

78. Favoritchoklad?

Den enda chokladen jag egentligen tycker om är kinderäggschokladen

79. När röstade du senast? 
2006. Grönt.

80. När åt du en hemodlad tomat sist?
Säkert tio år sedan i Ungern eller nåt

81. Har du vunnit en prispokal någon gång?

Ja

82. Är du bra på matlagning?

Njae. Och lat är jag också

83. Klarar du att tanka själv?

Efter över 5 år med körkort vore det tokigt att inte kunna

84. Har du beställt något från något av de där shoppingprogrammen som går på reklamteve-kanalerna?

Nej 

85. Pepsi eller Coca Cola?

Coca Cola

86. Har du varit tvungen att använda uniform i något jobb?

Ja, på djursjukhuset

87. Vad var det senaste du handlade?

Juice och bröd på Coop

88. Har du kräkts offentligt?

Ja

89. Vill du helst bli mångmiljardär eller hitta den sanna kärleken?

Easy, mångmiljonär!

90. Tror du på kärlek vid första ögonblicket?

Njae. Förälskelse ja, men inte kärlek

91. Har du ringt något betalnummer?

Ja

92. Kan man vara vän med sitt ex?

Jadå. Räwa är ett ypperligt exempel
93. Vem var det du besökte på sjukhus senast?

Minns ej

94. Hade du mycket hår som liten bebis?

Yes, svart och mycket

95. Vad har du för meddelande på din telefon/mobilsvar?

Standard comviq/tele2. Har inte orkat spela in något eget

96. Vad har du i din väska?

Några mynt, ett USB-minne, en penna och lite annat skräp. Använder sällan väska
97. Någon favoritsak du gör innan du går och lägger dig?

Pussar rådisarna gonatt
98. Vad är du tacksam för idag?

Inget

99. Var hittade du den här listan?

Hos Martin, also known as TTl

100. Tre personer jag vill ska fylla i denna enkät:

Lovisa, Arre Ida

Till bloggens startsida


Kommentarer
Postat av: Fräcka Fröken

Att du orkar? Måste fråga varför du kan tänka dig att byta bort din käraste ägodel bara sådär...

Postat av: Lancia

Mycket vill ha mer, det kan alltid bli bättre, så att säga. Hårddiskarna och dess innehåll är ju det jag egentligen hat kärast, och dom behåller jag ju och flyttar över till en eventuell ny dator. Så det blir ju samma, men ändå nytt :>

2008-12-10 @ 23:22:36
URL: http://lancia.blogg.se/
Postat av: Yllet

Jag kan hitta ett tiotal frågor där svaret borde varit Yllet, typ:



2. Någonting jag tycker om med mig själv

5. Tre saker jag vill ha varje dag

27. Favoritdoft

34. Jag tror på

36. Person jag beundrar

59. Har du bestämt dig för vad du ska rösta på i valet?

85. Pepsi eller Coca Cola?



Jag känner mig dock rätt skeptisk till fråga nummer etthundra.



SMEEEK

2008-12-11 @ 09:45:23
URL: http://yllet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Min profilbild