Nattblogging


Klart som fan inget på listan blir gjort när jag sover hela dagarna, men jag vet inte vad jag ska göra för jag kan vekligen inte somna. Något hände där på DreamHack alltså. Det var då det började. Jag är alldeles för trött för att göra nånting samtidigt som jag är alldeles för vaken för att ligga i sängen och glo. Jag är sådär
pepp, ni vet, trots att jag egentligen knappt orkar hålla ögonen öppna. Just precis nu vill jag både packa inför flytten, skriva en bok och riva ner alla kartongbitar jag satt upp i sovrummet för att skydda väggarna från Dextros tänder. Råttorna får ju inte vara i sovrummet nåt mer, så ingen mening med att ha det asfula hemmabygget kvar.

Dom här insomningssvårigheterna, som jag typ aldrig lidit av tidigare, verkar dock gå i arv. Ca 03:30 loggade min mor in på msn och skrev att hon inte kunde sova för allt i världen och att hon övervägde att gå ner till småbåtshamnen och dränka sig. Som den utomordentligt rara dotter jag är erbjöd jag henne mitt och Röd's badkar istället då det med all säkerhet är pisskallt i Bråviken såhär års. Inte helt säker på att det var det svaret hon ville ha dock.

Kanske dags att ge sömnen ett nytt försök. Har ställt mobilen på ringning klockan 12:00 men antagligen går det som vanligt, jag stänger av den och vaknar vid 16 istället. Sjävdiciplin gott folk!

Till bloggens startsida


Kommentarer
Postat av: Yllet

W00t! Ska ni flytta? varför har inte jag blivit underrättad om detta?!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Min profilbild