En halv hund och en degig köttklump


För snart en vecka sedan drömde jag att jag hade bitit av mig tungan och att den från kroppen nu separerade muskeln låg kvar som en degig köttbit i munnen. Varför jag inte spottade ut den vet jag inte, men jag minns vilken otrolig lättnad jag kände när jag vaknade och insåg att min alldeles egna tunga faktiskt satt kvar precis som den skulle. Men något som jag kan känna är lite jobbigt med den här tunggrejen är att jag inte helt och hållet kommit över det än, from time to time så får jag känslan av att jag har den där degiga döda köttklumpen i munnen igen och nästan håller på att kvävas eftersom den svullnat upp och blivit helt enorm.

Nej, dags att börja ta tag i min to do list som det säkert står 30-40 grejer på. Igår fick jag, efter att ha skjutit på det i veckor, äntligen stryka en grej: borsta Zimba. Farsan suger på att borsta hunden, han tror det gör ont och vill därför inte göra det. Vad han inte fattar är att död underull som inte borstas bort fastnar och kliar som fan, så jag fick rycka in.

Av totalt sex kilo hund är det kanske bara tre kvar...

Annat på listan är bla:
Fixa tapeterna och väggarna i sovrummet efter Dextros framfart
Panta alla Röd's flaskjävlar
Omorganisera i garderoberna
Formatera datorerna
Fixa fram alla Fragbite-kvitton
mm.






Jag har inte ens kommit halvvägs med att packa upp Dubai/Kina-väskan heller. Fy fan.


Till bloggens startsida


Kommentarer
Postat av: Yllet

Halva hunden kvar ftw!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Min profilbild