Äntligen har jag blivit vuxen

Efter 23,5 år har jag finally tagit mig i kragen och flyttat hemmifrån. Fredagen den 1 februari var den stora dagen och numera bor jag mitt inne i Norrköpings stadskärna.

Det är dock inte bara glädjeä detta har innebärit utan, som ni alla som flyttat vet, det tar några veckor att få internet och annat kul till lägenheten. Detta gör att jaghar kvar datorn min hemma hos mamma och pappa, och antagligen kommer jag inte vara online lika mycket de kommande veckorna som jag varit hittills.

Nu ska jag flashbacka ihjäl mig. Ciao.

Till bloggens startsida


Kommentarer
Postat av: www.bakgrundsbasen.com

Checka www.bakgrundsbasen.com om ni letar bakgrundsbilder !
Bildhosting finns på www.uppmedbilden.com
Senaste Kändisskvallret på www.kandisskvaller.com

Postat av: ArreliuS

Grattis! Ser framemot att få inspektera ;)

2008-02-04 @ 00:36:39
URL: http://www.arrelius.se/live/
Postat av: Yllet

Men vilken nabb du är. Man beställer ju internet i tid så att det finns färdigt tills den dag man flyttar in.

Och juste, grattis. ( nabb )

2008-02-04 @ 16:37:53
URL: http://yllet.blogg.se
Postat av: Thom

Haha, dagen jag aldrig trodde skulle komma. Eller nä, det är nog när du föder barn :D Grattis o langa upp bilder så man kan se hur det ser ut!

2008-02-05 @ 16:58:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Min profilbild