mTw-insider!!!

Lite smask för den eSportsinsatta:

Fick av en vän med goda insikter i den danska eSports-scenen veta följande:
Efter dåliga prestationet under den senaste tiden skall organisationen mTw ringt upp guddo, manager för mTws danska lag, och hotat med sparken om de inte skärpte till sig. Detta hot skall senare lett till bänkningen av hpx och rekryteringen av whimp.

Måste erkänna att det är spännande att leka med tanken angående vad som hade hänt om de "fått sparken".

Samma källa berättade för övrigt att det nya laget med hpx, spx och co var påväg in i PGS och därmed hade en ESWC-plast säkrad till i sommar. Detta kommer dock troligtvis inte att bli av nu utav någon okänd anledning.

--

Varför skriver jag öht om detta i min privata blogg när jag inte nämnt liknande saker tidigare? Saknar Fragbloggen vi brukar ha på events antar jag. ;)

Till bloggens startsida


Kommentarer
Postat av: ArreliuS

Den grävande reportern ;9


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Min profilbild