Random

Som ni kanske upptäckt så har jag kommit hem från Berlin men inte orkat blogga om de sista dagarna vi hade där. Och faktum är att jag tänker inte göra det heller då jag, duktig som jag är, tagit mig i kragen och slängt upp lite bilder i min bilddagbok på det hela istället.

Bilderna finns att beskåda
här, och datumen som gäller är 21-25:e. Egentligen så är bilderna inge speciella alls, så ni kan ju lika gärna skita it.

--

I övrigt så bärjar lägenheten mer och mer se ut som en lägenhet. Tapeterna är ju uppe och vi har fått igång internet vilket innebär att vi även kånkat upp datorerna hit, till 4:e våningen i husfan. Trots detta sitter jag inne med en lätt ångest då vi får celebert besök av Arre och Yllet ikväll och lägenheten ser verkligen ut som ett bombnedslag. Dessutom har jag sjukt mycket resterande skolarbete från förra terminen som ska göras i helgen och jag har även en sjuk kuse att ta hand om. HUJA! HETSA HETSA!

Till bloggens startsida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Min profilbild