Att sitta här och glo...

...är något jag nästan skulle vilja påstå att jag är ännu bättre på än att hantera efterlämningar av häst. Gud vilken tråkig människa jag måste framstå som, och kanske även är.

Idag är det den 435639563292598:e dagen i mitt liv som jag sitter här och bara glor. Jag orkar inte göra något annat, jag vill inte göra något annat. (Förutom att vara på ett varmt jävla ställe och njuta utav solen då). Jag borde verkligen städa innan M kommer hem, och jag borde verkligen organisera/packa innan jag flyttar här ifrån, men som sagt, jag varken orkar eller vill.

Men kvällen kommer dock nog i alla fall att skilja sig en aning från övriga då jag faktiskt skall spela CS-cup. En cup där det antaglligen kommer gå käpprätt åt helvete så jag i mitt lag kommer ha sveriges kanske sämsta CS-spelare Samot. (Jag är ju sjukt bra :D) Det vi skall deltaga i är någon slags crew-cup som Playzone har, och i vilka skribenter och annat pack på diverse cs-sidor får deltaga. Fragbite har två lineups:

Fragbite A: Samot, flpee, Scar, RiCH & Lancia
Fragbite B: Velox, nallen, kneeo, WIWO och ekivok

Fan vad det kommer gå åt helvete :D

Till bloggens startsida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Min profilbild