Dagens bloggtips

Egentligen inte dagens, då min kära väninna Ela bjöd mig på länken för några dagar sedan. Ela stör sig något djävulskt på Helena Flodéns bimbomentalitet och cameltoe. Jag kan tyvärr inte annat än hålla med. :(

Låt mig citera Helena Flodén, i en text som hon postade på sin blogg i samband med cameltoe-bilden:

"Igår när jag och Emma fikade på NK började vi prata om att gå ner i vikt. Vi brukar få höra att vi är överviktiga. Jag är 175cm lång och vågen visade imorse 53kg. Jag måste banta ner mig till 50kg. Är det nån som har ett tips hur jag ska gå ner i vikt eller ska jag boka tid för fettsugning? Hjälp mig!!!

P.S Vi såg en jättefin Dolce&Gabbana väska på NK."

En annan höjdarbild i bloggen är denna. Finns det verkligen fkillar som tycker denna typen av brudar är snygga?

LOVE THIS GRRRRL! <3


Till bloggens startsida


Kommentarer
Postat av: Ela

jomen, det känns som om folk bara läser denna typen av bloggar (egocentriskt utseendefixerade och med ett visst inslag av "ni som inte gillar mig är bara avundsjuka fula tjockisar) av två andledningar:

1. För allt hyffsat runkmaterial
2. För att ha något att skratta och förundras över och inse att ens eget liv faktikst inte är så jävligt

Postat av: Ida

jag säger som anders skulle ha sagt, det skjuts för lite :)

2008-01-23 @ 22:13:42
URL: http://idarn.blogg.se
Postat av: Anders

skulle hellre lägga mig framför ett godståg än att ha sex med någon av dom där botoxslynorna

2008-01-24 @ 04:17:35
Postat av: Yllet

Galet elakt! Hon är ju fett soet IRL FTW på DIRR.

2008-01-24 @ 15:21:53
URL: http://yllet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Min profilbild