Dagens clown

Hittar som vanligt en hel drös eminenta artiklar om diverse livsviktiga ting på kvällstidningarnas hemsidor. Här är enligt mig en av dagens bästa.

Studera först bilden. Kvinnan ser både jävligt allvarlig och helt bedrövad ut, ett uttryck som betyder "fastna inte i denna hemska fälla så som jag gjorde, det kan förstöra hela era liv, och nej, det är inte mig det är fel på det är INTERNET!!!(för att des finns osv!!!)". Läs sedan följande i artikeln:

Ingela Haraldsdotter är 44 år och bor i Limhamn. Hon lämnade nyligen den uppmärksammade sajten Facebook, just för att stressen blev för stor.
- Det gick ju bara ut på att skaffa så många vänner som möjligt och då andra lyckades bättre än jag kändes det inget bra, förklarar Ingela och fortsätter: - Jag ville också ha massa kompisar men hade inte tid att lägga ner den tid som krävdes.

Fundera sedan på om detta är normalt när man är 44 år.

Fyfan vad scary alltså.

Till bloggens startsida


Kommentarer
Postat av: Ida

HAHA


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Min profilbild