Dagens Youtube-profil

På Youtube finner man mycket galet, vare sig man vill eller ej. Men idag hittade vi ett riktigt guldkorn.

Jag vet att man inte ska skratta åt utvecklingsstörda, det lärde mig mor mig redan när jag låg i magen, typ. Dagens Youtube-profil är dock på intet sätt utvecklingsstörd, så långe man får tro honom själv (se bifogat printscreenurklipp under filmen), men både hans utseende och beteende får en ju trots allt att ifrågasätta detta. Hur som helst, säger han att han inte är utvecklingsstörd så är han väl inte det, så, låt oss skratta. För fler hits från denne härliga kille, sök på SUPERCOOLWILLOW på
Youtube.



image109

Till bloggens startsida


Kommentarer
Postat av: Hanne

tycker det är sjukt synd att förlöjliga människor som honom. om han inte är utvecklingsstörd så är han ju en sån där människa som tjejen i idol med rosa hår som inte har något självperspektiv what so ever. jag beklagar.

2008-05-23 @ 14:00:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Min profilbild