Hon kommer bli så pissförbannad

Men det går ju inte att komma över det faktum att det är hysteriskt roligt. Yllet har alltså blivit Flashbackad...

image105


Hoppas bara hon får tillbaka sitt lösenord nu också, annars kommer hon utav tvekan att döda mig för att jag postade det här.

Uppdatering: Passar på att uppdatera detta inlägg med ett litet tillägg då det lätt kan missuppfattas. Yllet är någon jag värnar om och aktar högt, jag önskar henne ingen olycka i världen. Jag hoppas att de som hackade hennes Facebook och även MSN kommer att brinna i helvetet.

Till bloggens startsida


Kommentarer
Postat av: ArreliuS

HAHA OMG! /me inväntar med spänning yllets blogginlägg om detta missdåd.

Postat av: Elin

Hahaha, fy fan vad elak du är då ^_^

2008-01-17 @ 09:33:24
URL: http://ariez.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Min profilbild