Linda analyserar

Min kära väninna och ständiga vapendragare Ela sammanställde under dagen tre mycket sevärda diagram. Hennes källa är damscenen i Counter-Strike och resultatet, ja, det är för oss inbitna jävligt obvious, men credz till Linda som orkade omvandla det hela till diagram utan att faktiskt ta det där steget mot att avsluta sitt liv under arbetets gång, som jag kan ana att hon övervägde att göra minst tusen gånger.

Klicka
här för 100% sann men likfan så skrämmande läsning.

Till bloggens startsida


Kommentarer
Postat av: Ela

hahaha, mjo hade jag gjort den här när jag va insyltat i scenen hade jag förmodligen inte suttit här idag. Men jag läste ute alal känslor och abra körde på, för vetenskapens skull.

Postat av: Lancia

all 4 sience!

2008-01-26 @ 23:15:42
URL: http://lancia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Min profilbild