Och i afrika dör dem av svält...

Som vanligt när jag är uttråkad surfar jag in på vår lokaltidnings hemsida, www.nt.se , för att se om något intressant hänt i bygden. Något som sker mycket sällan, bör tilläggas. Hur som helst så snubblade jag in på den sämsta jävla skitkrönikan jag någonsin läst.

Denna krönika är skriven av en invandrartjej vid namn Nadina Nakic, som gnäller över att Sverige inte gör något för "oss invandrare". Detta magstarka uttalande grundar hon helt och hållet på att hon gått in i en affär, fått syn på en bunt namnpennor, ni vet sånnadär sjukt fula pennor som finns med en rad olika jäkla namn skrivna på, och konstaterat att det bara står svenska namn på alla pennorna. Som om detta inte vore nog berättar hon även stolt hur hon pga. avsaknaden av utlänska namn på pennorna gått till attack mot affärens expedit och åsamkat denne stackare både svettningar och stamningar. Jävla tufft, hörrö.

Fan, kamma till dig Nadina och försök hitta bättre grunder för dina påståenden nästa gång.

(Alexandra finns på pennorna btw!!! ;D )

Till bloggens startsida


Kommentarer
Postat av: Yllet

Word, en skam för Norpan!
Vi kuttar henne vettja!

Postat av: :)

Läs krönikan igen så kommer du se att hon inte sa något om att vi utläningar har det dåligt i sverige.Du kommer ha många fler besökare på din blogg om du är snällare fortsätt så:)

2008-01-11 @ 12:17:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Min profilbild