Gratis ketchup är godast

När jag stod i kön idag på Mc Donalds för att köpa min älskade Flurry med bilar gled fyra invandrarkillar i 15-18-årsålder in genom dörrarna. De stod och randomhärjade ett tag och sedan får en av dom syn på ketchupen; "EY KOLLA! GRATIS KETCHUP!!" Killen springer direkt fram till ketchupomaten och fyller några sånadär små vita pappersgrejer, sedan lämnar dom Mc Donalds. Det låter kanske inte så himla kul när man återberättar det, men just där och då var det hysteriskt kul. Tilläggas bör att dessa killar intet på något sätt såg ut att ha dåligt med pengar. Iaf baserat på deras utseenden och klädsel.

Killen, eller den medelålders mannen rättare sagt, framför mig i kassan ville för övrigt köpa en Flurry bilar, utan glass. Det fick han inte.

Till bloggens startsida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Min profilbild