Varannan sprit, varannan te

Gårdagen blev rätt intressant, antagligen eftersom den började i ett rasande tempo och en av reglerna i ölspelet var att man var tvungen och ge någon annan deltagare en komplimang innan man drack. Den som hade svårast för att vara snäll och kärleksfull mot sina vänner konstaterades ganska snabbt vara Yllet. Föga förvånande tbh.

Förutom Yllets svårkontrollerade aggressioner myntades även uttrycket "varannan sprit, varannan te", Calle sjöng backstreet boys för oss iförd endast boxer och strumpor, Luke förförde en nykter Anton och Yllet vägrade suga av flaskan.

Tack för en trevlig måndagkväll!

Btw Petter, ge mig receptet på den där sjukt jävla goda grejen jag stal.

Till bloggens startsida


Kommentarer
Postat av: Petter

Du är skev min vän.. skev!

2008-07-10 @ 15:43:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Min profilbild